"D&R Mağazasına Gelen Yeni Çıkmış Kitaplar"

Sevgili blog dostlarım,
bildiğiniz üzere D&R mağazasında kitap satış temsilcisi olarak yaklaşık 1 ay önce işe başladım. Şu anda da sizin için yeni çıkmış olan ve D&R şubelerine, en azından benim çalıştığım şubeye gelen kitapları sizlerle paylaşmak istedim. İşte yeni çıkmış olan kitaplar.


İşte "Galiz Kahraman ve yine bir İhsan Oktay Anar romanı. İletişim Yayınları'nın imzasını taşıyan eser geçen hafta D&R şubelerine geldi ve bugün toptene 5'inci sıradan giriş yaptı.


İşte kapağıyla beni büyüleyen bir Aksiyon-Gerilim romanı. Louise Penny'nin yazmış olduğu eser Martı yayınları'nın imzasını taşıyor.


"Birgün" ve "Bir Soru Bir Aşk" kitabının yazarı David Nicholls'ten yepyeni bir roman. Yine bu yıl adını sıkça duyduğumuz Pegasus Yayınları'ndan çıkan eserimizin arkasındaki şu söz çok hoşuma gitti.

"Hayat tek perdelik bir oyun, seyirci olmayın başrolü oynayın."


Seni istiyorum "Deşifre Deha". Martı Yayınları'ndan çıkan eserimizin yazarı ise Mai Jia. Gerçekten eserimiz yine kapağıyla beni büyüleyen bir başka eser ve Aksiyon-Polisiye türünde.


Ayfer Tunç'un daha önce hiçbir eserini okumadığım için tarzı hakkında pek bir bilgim bulunmamakta ama Can Yayınları'ndan çıkan "Dünya Ağrısı" ilgimi çekenler arasında.


Sylvia Day, "Arzulanan Kadın" ile arzularına yenik düşüyor. Yine Pegasus Yayınları'ndan çıkan eserimizin sevenlerine duyurulur.


2013'ün son yıllarında yayın hayatına başlayan Novelle Yayınları, yeni çıkardığı eserlerle göz dolduruyor. Jennifer E. Smith'in yazmış olduğu Aksiyon-Romantik türündeki "Mutluluk Böyle Bir Şey" kitabı da onlardan biri.





"Tanrı Tebdil-i Kıyafetle Gezer" kitabının yazarı Laurent Gounelle'den yepyeni bir şaheser: "Seni Her Şeyin Mümkün Olduğu Bir Yere Götüreceğim". Yine Pegasus Yayınları'ndan çıkan eser, bugün benim çalıştığım D&R şubesine gelmiş bulunmakta.








Carsten Nagel'in yazmış olduğu ve Pegasus Yayınları'ndan çıkan "Zehra.

Kitap hakkında pek bir bilgim olmadığını şimdi fark ettim açıkçası. Büyük ihtimalle yarın en azından arka kapak yazısını okuyacağım.









"Zar Adam" ve "Zar Adam'ın Peşinde" kitabından sonra serinin üçüncü kitabı "Zar Kitabı" da çıktı ve şu anda Yeni Çıkanlar rafında boy gösteriyor. Eserimiz yine Pegasus Yayınları'nın imzasını taşıyor.









Evet. D&R'da bu hafta yeni Çıkanlar rafında yer alan eserlerden baıları bunlardı. Bir daha ki Yeni Çıkanlar listesiyle buluşmak dileğiyle.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠