Savaş ve Barış "Manga"



Kitabın Adı: Savaş ve Barış “Manga”
Yazarı: Lev Tolstoy
Mangalaştıran: East Press
Çeviren: H. Can Erkin
Yayın Evi: Yordam Yayınları
Sayfa Sayısı: 192
Tür:  Tarih, Savaş, Dram

Tanıtım Yazısı:
Tüm zamanların en önemli edebiyat yapıtları arasında sayılan Savaş ve Barış'ın manga uyarlaması... 19. yüzyıl başlarında Napolyon savaşlarının girdabına düşen Moskova'yı sahne olarak alan büyük destan... Savaşmanın anlamını bulmakta güçlük çeken genç subay Andrey; muazzam servetine rağmen gerçek mutluluğu bulamayan Piyer; masum bir genç kız iken çekici bir kadın haline gelen Nataşa. Savaşın yıkımı Moskova'yı sarar, farklı kaderler birbirine karışır.


Yorum
Lev Tolstoy’un “Savaş ve Barış” kitabı her zaman gözüme çok kalın gözükmüş ve işlediği konu itibariyle de beni kendinden soğutmuştur ama bu duruma da yine Yordam yayınları’nın Japoncadan çevirdiği “Savaş ve Barış Manga”sı ile son verdim. Kitabın her ne kadar orijinal metnini okumayı düşünmesem de bu manga gerçekten çok ama çok güzeldi. Bazı yerlerde güldüm, dramı yaşadım, yani bana özetli halinde bile o duyguları yaşattı. Gerçekten başarılı yapım, başarılı bir çalışma olmuş. Çizimleri de yine muhteşem. Her manga seferin mutlaka kitaplığında bulunması gereken bir eser diyebilirim.

Lütfen yorumlarınızı bizden esirgemeyin...


Puanlama:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠