"Tokyo Gul (Ghoul) Serisi #1 - #6"



Kitabın Adı: Tokyo Gul (Ghoul)
Orijinal Adı: Tokyo Ghoul
Yazarı: Sui İşida
Çeviren: İlke Güntan, Hümeyra Özcan
Yayınevi: Gerekli Şeyler Yayınları
Türü: Gizem, Korku, Fantastik, Dram, Macera
Sayfa Sayısı: 232
Satın Al: D&R
Seri Adı: Tokyo Ghoul Serisi #1 - #6

Tanıtım Bülteni / Arka Kapak:
Kitap okumayı seven Kaneki, sıklıkla gittiği kafede kendisi gibi kitap okumayı seven bir kızla karşılaşır. Rize adındaki bu güzel kızla beraber güzel bir gün geçiren Kaneki, onu evine bırakırken bu güzel kızın gerçek kimliği öğrenir ve şok olur. Rize, son dönemde sıklaşan cinayetlerin faili guldur. Kaneki'yi yemek için böyle bir tuzak kurmuş olan Rize, iştahla avını parçalarken yanlarındaki inşaattan düşen demirler nedeniyle ölür. Rize'nin iç organlarının kendisine nakledilmesiyle hayatta kalan Kaneki, yarı insan/ yarı gul bir varlık olur. Yeni kimliğini kabullenemeyen Kaneki, kendini, gulların peşindeki polisler, polislerin peşindeki terörist gullar ve bu karmaşa arasında insanlarla huzur içinde yaşamak isteyen gulların dünyasında bulur. Yeni tanıştığı insanlara çabucak güvenmek gibi kötü bir özelliği olan Kaneki'nin başı beladan kurtulmayacaktır.

Tokyo'da bir umutsuzluk saklanıyor. İnsanların arasına karışıp onları avlayan ve bu cesetlerle beslenen esrarengiz insanlar. İnsanlar onlara 'gul' diyor. Genç bir adam, bu esrarengiz insanlardan biriyle tesadüfen karşılaşınca kaderi aksi yönde değişmeye başlar!

Yorum

Herkese yepyeni bir manga yorumumdan daha Merhabalar,
Yaklaşık 8-9 günlük bir Karadeniz tatilinden yeni döndüm ve tatile gitmeden hemen önce okuduğum bu manga serisinin yorumunu hemen yazmak istedim. Aslında konuya da değinmek istiyorum, ama tanıtım yazısında konu zaten detaylıca verilmiş.
Serinin şu anda 6 ciltlik kısımı yayımlanmış durumda. Diğer 8 ciltlik kısım da eminim hızlı bir şekilde gelecektir. Açıkçası ben çok beğendim ve okurken zevk aldım diyebilirim. Tanıtım yazısında da belirttiği gibi bir kaza sonucu yarı insan / yarı gul olan Kaneki’nin insan gibi yaşamaya devam etme arzusuna rağmen insan etini tatma isteği yüzünden yaşadıkları anlatılıyor bu seride, ama tabi bu durumun birde kötü etkileri vardır. Zira o bir yarı gul olduğu için gul avcıları olan dedektiflerle ve yarı insan olduğu için de, insan etinde farklı bir lezzet arayan gurme guller ile savaşmalıdır.
         
  Puanlama:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠